Gyakori kérdések

Rendelésem hol adhatom le?

Rendelésed weboldalunkon keresztül adhatod le! Így gyorsan egyszerűen a tervező segítségével már a végeredmény látványtervét is láthatod.

Nagy mennyiség esetében e-mailben (info@inciajandekgyar.hu) is el tudod küldeni igényed, melyre igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül válaszolni.

Facebook üzenetben és telefonon nem áll módunkban rendelést felvenni, viszont érdeklődni termékeinkről itt tudsz, szívesen segítünk neked eligazodni, ha elakadtál vagy kérdésed lenne:

·         Telefon: +36-30-858-7400

·         Facebook: https://www.facebook.com/inciajandekgyar

·         Instagram: https://www.instagram.com/inci_ajandekgyar/

Nagy mennyiségben szeretnék rendelni, ebben az esetben van lehetőség kedvezményre?

Természetesen igen. Ebben az esetben kérjük küld el részünkre e-mailben (info@inciajandekgyar.hu) mit szeretnél: Termék típus, nyomtatandó grafika, nyomat mérete, darabszám. Kollégáink ezek alapján egy kedvezményes árat és egy vállalási határidőt fognak küldeni részedre válasz e-mail-ben.

Saját termékre is kérhetek nyomtatást?

Természetesen igen, ebben az esetben a saját terméket műhelyünkbe kell eljuttatnod.

Címünk: 4400 Nyíregyháza, Zenta utca 8.

Műhelyünkben minden hétköznap 8-16:00-ig tartózkodunk, de kérünk ha ilyen igényed van előtte telefonon egyeztess velünk a +36-30-858-7400

Amit tudnod kell még, hogy hozott termékért felelősséget nem vállalunk mivel nem ismerjük az anyagösszetételét és azt, hogy az egyes nyomtatási eljárások esetén milyen módon viselkedik.

Amennyiben saját képet is szeretnél a termékre, küld el e-mail címünkre: info@inciajandekgyar.hu vagy pendrive-on is be tudod hozni a termékkel együtt.

A mintázás árát egyedileg tudjuk meghatározni mely függ a minta típusától, méretétől, illetve a rendelt darabszámtól.

Ha beviszek egy pólót vagy egyéb terméket a műhelybe megvárhatom míg elkészül?

Jelenleg üzletünk nincs így sajnos a műhelyünkben csak személyes átvétel lehetséges.

Milyen formátumban kell csatolnom rendelésemhez a grafikát?

A jó minőségű nyomat érdekében minimum 500x500px felbontású képet csatolj, de ez minta függvényében változhat. Az ideális a háttér nélküli grafika, pl. PNG.

Ha a látványtervezőt használod kép feltöltésére akkor PNG és JPG formátumú képeket tudsz feltölteni maximum 5MB méretűt.

Ha nem szeretnéd a tervezőt használni és egyedi tervezést kérsz akkor a feltölthető fájl mérete 5MB, elfogadott formátum PNG, JPG, SVG

Hogyan tudok nagy felbontású, jó minőségű képet találni?
Nagy felbontás:
Lépj be a GOOGLE-be és írd be a keresőbe a kulcsszót, amire rá szeretnél keresni és válaszd ki a KÉPEK nézetet
1. Kattints az ESZKÖZÖK gombra
2. Válaszd ki a MÉRET beállítást
3. Állítsd be a NAGY felbontást - így csak a nagy felbontású képeket fogja a GOOGLE kiadni Neked!

Jó minőségű:
A Google-ben a keresett kulcsszó mögé írd oda, hogy HD. A HD minőségű képek nagy felbontásúak, szinte minden esetben tudunk vele dolgozni.

A rendelésem mennyi idő alatt készül el?

A gyártási/szállítási idő alap esetben 4-8 munkanap, ezalatt adjuk át a futárszolgálatnak, attól függően, milyen átvételi módot választottál. A szállítási idő általában egy munkanap.  

Amennyiben sürgősen szükséged lenne a termékre, úgy igénybe veheted expressz szolgáltatásunkat is:

Expressz gyártás:

Kérd rendelésed Expressz gyártással és szállítással, ha S.O.S szükséged lenne rá!

Mit is jelent ez?

Alap esetben a gyártást és a szállítást 4-8 munkanapon belül vállaljuk, de előfordulnak olyan esetek amikor ettől gyorsabban szükséged lenne az adott termékre, ilyenkor jön az Expressz gyártás és szállítás.

Amennyiben 12:00-ig leadod rendelésed mi azt a következő munkanap már át is adjuk a futárszolgálatnak.

Ha személyes átvétellel szeretnéd átvenni a rendelésed akkor következő munkanap 12:00 után ezt megteheted.

Egy példa erre:

Hétfőn rendelsz 11:00-kor egy terméket Expressz gyártással, Mi ezt legyártjuk és kedden át is adjuk a futárszolgálatnak 1 napos szállítással. Ez azt jelenti, hogy szerdán már kézbe is veheted a termékedet.

Viszont, ha hétfőn 12:30-kor rendeled meg a terméket Expressz gyártással, akkor ezt csak szerdán tudjuk átadni a futárszolgálatnak és csütörtökön veheted kézbe 1 napos szállítással.

Az expressz gyártás díja +1.000 Ft, ezt a rendelési folyamatban a szállítási módok kiválasztásánál fogod tudni kiválasztani.

Fontos megjegyzés:

Ezt az opciót maximum 3db termékre tudjuk vállalni!

A futárszolgálat esetleges csúszásáért felelősséget nem tudunk vállalni, de az esetek 99%-ban ilyen nem fordul elő.

Mennyibe kerül egy termék készítése?

A tervezőnkben látni fogod a pontos összeget, mert az ár függ a termék fajtájától, méretétől, a termék színétől és a választott grafikáktól, a nyomat méretétől.

Mi a teendőm, ha nem találom vagy nem kaptam a rendelésemről visszaigazoló e-mailt?

A rendelésed elküldését követően 1-2 percen belül küldünk neked egy visszaigazoló e-mailt a rendelésedről. Ha ezt nem kapnád meg, akkor lehetséges, hogy rossz e-mail címet adtál meg vagy nem fejezted be a rendelést, vagy az e-mail a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába került a leveleződben. Kérjük ezt is ellenőrizd. Ha itt sem találod kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben az info@inciajandekgyar.hu vagy telefonon a +36-30-858-7400 számon.

Mindenképp segíteni fogunk és orvosoljuk problémád!

Van lehetőségem módosítani vagy töröltetni a rendelésem?

Természetesen van lehetőség abban az esetben, ha a termék gyártása még nem kezdődött el. Ebben az esetben szabadon módosíthatod vagy kérheted a rendelés törlését. Ezt az igényed kérjük e-mailben küld el részünkre az info@inciajandekgyar.hu címünkre.

Meg tudom valahol nézni hol tart a rendelésem, milyen státuszban van?

Természetesen igen, ha regisztráltál oldalunkra akkor a fiókodba belépve a Rendelés előzmények oldalon tudod ellenőrizni.

Négyzetes elszíneződés van a pólón, mi okozta ezt?

Ha ilyen el színeződéssel találkozol, nem kell megijedned ez a gyártási folyamat része. A jó és tartós nyomathoz a pólót elő kell kezelnünk, mely az első mosást követően eltűnik. A termék kezeléséhez segítségül a csomagodba egy Használati útmutatót helyezünk melyen minden információt megtalálsz, hogy a terméket hosszú távon kiváló minőségben tudj viselni.

Viselés előtt minden terméket kötelező kimosni. Ezt 30 fokon kifordítva végezd el, szárítógépben kérünk ne szárítsd a termékeket. A szárítógép a magas hőfok miatt károsíthatja a nyomatot, megsérülhet.

Mit tudunk tenni, ha nem lett jó a méret?

Mivel a megrendelések egyedileg készülnek, és ezek tovább értékesítése sajnos nem megoldható, így a terméket/termékeket cserélni nem tudjuk. De természetesen nekünk elsődleges szempont vásárlóink elégedettsége így, ha szeretnéd kérni más méretben a termék elkészítését azt anyagárban el tudjuk neked készíteni újra. Kérjük ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben (info@inciajandekgyar.hu), hogy kollégáink a lehető legrövidebb időn belül kezelni tudják problémádat.

Mi a teendőm, ha hibás terméket kapok kézhez?

Mivel a termékek gondos ellenőrzés követően kerülnek átadásra vásárlóinknak így ez nagyon ritkán fordul elő. De természetesen mi is hibázhatunk így ilyen esetekben, ha az Inci Ajándékgyár a felelős a minőségi hibáért, minden esetben a terméket kicseréljük vagy visszatérítjük a vételárat.

Ha ilyen problémád lenne akkor kérjük egyeztetés nélkül ne küld vissza nekünk a terméket. Jelezd felénk mi a hiba jellege, küld el a rendelés azonosítódat e-mailben az info@inciajandekgyar.hu címre. Ezt követően 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetünk a probléma megoldásával kapcsolatban.

Kérjük az alábbi adatokat küld el e-mailben részünkre reklamáció esetén:

-          Fotó a „hibás” termékről

-          Probléma rövid leírása

-          Rendelésazonosító

-          Név

Rendelkezem-e 14 napos elállási joggal?

A nálunk készült termékek minden esetben egyedileg készülnek. Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben: „olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;”

Szerzői jogok rövid összefoglalása

Az Általános Üzleti Feltételekben a Vásárlók és az Alkotók részére is részletesen leírjuk a szerzői jogokkal kapcsolatos tudnivalókat, de itt is összefoglaljuk nektek a lényeget.

A vásárlók és az alkotók által rendelkezésre bocsájtott tulajdonjoga a rendelkezésre bocsájtott félnél marad. Az Inci Ajándékgyár nem jogosult a mintákat a saját áruházában vagy harmadik fél áruházában megjeleníteni, más úton közzétenni, az tulajdonos előzetes engedélye nélkül.

Az alkotói áruházakban megjelenő tartalomért (mintákat, feliratokat, képeket) kizárólag a áruházak tulajdonosai a felelősek. Az alkotói áruház tulajdonosa biztosítja az Inci Ajándékgyárat arról, hogy az áruházában feltöltött tartalom nem sérti harmadik fél jogait semmilyen formában. Felhasználásuk jogdíjhoz, licenchez nem kötött. A minták tartalma törvényi szabályozásokkal összhangban van, különösen a fiatalkorúakra vonatkozó szabályokkal. Ha a szabályok megsértésre kerülnek az Inci Ajándékgyárnak jogában áll az alkotói áruház teljes tartalmának eltávolítása.

A feltöltött minták elbírálásánál visszautasításra kerülhetnek azok, melyek a Partner ÁSZF rendelkezései bármely részének nem felelnek meg.

Mennyi a szállítási költség?

A szállítási költség meghatározása a rendelés összegétől, illetve a fizetési módtól függően módosulhat:

Utánvételes fizetés esetén: 1.990 Ft

Bankkártyás, átutalásos fizetés esetén: 1.390 Ft

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Természetesen igen! A termék elkészülése után e-mailben fogunk értesíteni, hogy a terméket mikor veheted át műhelyünkben.

Műhelyünk címe: 4400 Nyíregyháza, Zenta utca 8.

Műhelyünkben minden hétköznap 8-16:00-ig tartózkodunk, az átvétel ideje is erre az időszakra szokott esni, ha ettől eltérő időpontban szeretnéd átvenni a megrendelt terméket kérjük telefonon egyeztess velünk a +36-30-858-7400 számon.

Mikor és milyen módon kapom meg a csomagom?

Miután elkészültek a termékeid, a csomagodat átadjuk az MPL futárszolgálatnak, ők kézbesítik majd a következő munkanapon általában 8 és 17 óra között.

Amennyiben arról értesültél, hogy a csomagodat már átadtuk a futárszolgálatnak, úgy a szállítással kapcsolatban velük tudsz egyeztetni. Ehhez minden esetben szükség van a csomagszámodra, mert azzal tudják beazonosítani a küldeményt. A csomagod aktuális helyzetét itt tudod ellenőrizni csomagszám megadásával: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

A szállítással kapcsolatos speciális igényeidet nekünk is jelezheted a megrendelés folyamán a megjegyzés a futárnak rovatban. Hétvégi, vagy aznapi szállításra nincsen lehetőség.

Mit kell tennem, ha a szállításról szóló értesítőt követően, nem érkezik meg a megrendelt termék 2-3 napon belül?

A megrendelt termékek kiszállítás idejéről e-mailben tájékoztatunk. Amennyiben 2-3 napon belül nem érkezik meg hozzád a csomag, akkor nagy valószínűséggel a kiszállítás közben akadtak problémák. Ilyen esetben arra kérünk, hogy hivatkozva a csomagszámodra az MPL-t hívd a 06-1-767-8282 telefonszámon, velük tudsz ezzel kapcsolatban egyeztetni. Csomagod helyzetét itt is tudod ellenőrizni a csomagszámot megadva: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Hova utaljak?

Utalási adatok

Bankszámla tulajdonos: DRAGON HHO GREEN ENERGY KFT

Bszsz: 10404405-50526872-72521002

K&H Bank SWIFT kódja: OKHBHUHB
IBAN: HU80 1040 4405 5052 6872 7252 1507
A bejövő utalások átfutási és feldolgozási ideje a legtöbb esetben 24 óra, ezt követően kezdjük meg a megrendelésed feldolgozását. Fontos, hogy a pontos összeget küldd el Nekünk, és a közleményben fel legyen tüntetve a megrendelés azonosítója is ezt a megrendelésed végén a webshopban is látod és a kiküldött visszaigazoló e-mailben is. Ha ez kimarad és nem tudjuk beazonosítani ez növeli a gyártási és a szállítási időt.

Utánvétes fizetésre van lehetőségem?

Természetesen igen. Rendeléskor válaszd ki a fizetési módoknál az utánvételes fizetést. Az utánvétes fizetésnek külön díja van, ezt a rendelési folyamatban látni fogod.

A futárnál készpénzzel tudsz majd fizetni.

Online bankkártyával tudok fizetni?

Természetesen igen, a fizetési mód kiválasztása után és a véglegesítést követően át fog irányítani automatikusan a Barion online bankkártyás fizetési rendszeréhez, ahol a bankkártya adataid megadásával ki is tudod fizetni a rendelésed.
Miért kerül többe az utánvételes fizetés?

Az utánvételes fizetési mód biztosítása a futár cégek szolgáltatása.

Amikor ezt a fizetési módot jelölöd be, a kifizetett összeget először a futárszolgálatnak kell kezelnie. Ennek a pénzmozgásnak a biztonságos menetéért többet kérnek a szolgáltatók.

Az utánvét költsége: +600 Forint. 

Az utánvét díja, a szállítási költséggel együtt a futárcégekhez kerül.

Személyes átvétel esetén készpénzzel, illetve bankkártyával is tudok fizetni?

Természetesen igen. Mindkét fizetési mód lehetséges személyes átvétel esetén.

Hogyan fizethetek hagyományos utalással?

A bejövő utalások átfutási és feldolgozási ideje a legtöbb esetben 24 óra, ezt követően kezdjük meg a megrendelésed feldolgozását. Fontos, hogy a pontos összeget küldd el Nekünk, és a közleményben fel legyen tüntetve a megrendelés azonosítója is ezt a megrendelésed végén a webshopban is látod és a kiküldött visszaigazoló e-mailben is. Ha ez kimarad és nem tudjuk beazonosítani ez növeli a gyártási és a szállítási időt.
A fizetésre 5 naptári napot várunk, ezt követően a megrendelésed automatikusan törlésre kerül

Bankszámla tulajdonos: DRAGON HHO GREEN ENERGY KFT

Bank: K&H Bank

Bankszámlaszám: 10404405-50526872-72521002

IBAN Bankszámlaszám: HU80 1040 4405 5052 6872 7252 1507

K&H Bank SWIFT kódja: OKHBHUHB

Közlemény: Rendelés száma


Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesülj!

Leveleinkben értesítünk akcióinkról, új termékeinkről és egyéb hasznos információkról.


Feliratkozom